Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Deniz Tekin - Umrumda Değil

Deniz Tekin - Umrumda Değil dinle şarkı sözü

hatırlatma bana eskiden olanları
bende kalanları bıraktım evinin önüne
bırak açma saçma sapan mevzuları
artık her biri, her biri cehennemin en dibine

yansın her köy her şehir ve il
artık hiçbiri umrumda değil x3

sana dedim, düşman olmak istemedim
ama beni zorlama çirkin çirkin eylemlere
bırak gideyim, sadece mutlu olmak istedim
artık hiçbir şey, hiçbir şey benden önemli değil

bak burdayım, gör beni
kendimi kaybettiğimi gizlemedim
tut beni, tabi yine sen bilirsin
her şeyi, di mi
nefret, nefret ediyorum

yansın her köy her şehir ve il
artık hiçbiri umrumda değil

loading...
Bunu Paylas :

1 yorum:

  1. Teşekkürler bende sitemde deniz tekin kimdir onu paylaştım bakarsanız sevinirim

    YanıtlaSil