Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Koray Avcı - Sessiz Kadın

Koray Avcı - Sessiz Kadın dinle şarkı sözü

Şimdi sen de öyle bakarsan bana 
Ne anlarım ben söylediğim şarkılardan 
Her defasında başa dön derim 
Ama kalırım sen anlamazsan 
Kirli camlardan bakarım 
Güneşin aydınlığına ve kirine değil de her defasında 
Temizlemediğime yanarım 
Güzel kadın, sessiz kadın.. Nerelerdesin 

Efendi kelimesi ben büyürken sokağımdan kaçmış 
Çocukken ergenlik sivilcelerim insanların gözüne batmış 
Ot yesem, bok yemiş diye milletin içinde kalmış ki 
Oturmadan oturma eylemime ya oturursa diye oturanlar ayaklanmış 
Sefaletten değil de sefil yaşa diye az verilmiş 
Az kalan çoktan gitmiş 
Çok oldum diyip şamar yiyen ben 
Ha unutmadan tekrar edeyim 
Güzel kadın da sen 
Neden bakmazsın sen 
İçimin sızladığı geceler yorgana sarılır sırılsıklam izlerim duvardan dökülen terleri 
Bazen güneş doğmadan uyuyamam 
Sanki tüm kötülükler sabahına yok olurmuş gibi 
Açar camı koklarım 
Şehrin ortasında ıslak ormanların güzelliklerini 
En azından öyle hissederim betondan kaplı çiçekleri 
Kurduğum hayalleri anlatırım 
Anlatır, inan diye gözlerine bakarım 
İnanmazsın 
Ulan hepsi gerçek olur 
Sen inanmadığını bile hatırlamazsın, olsun 
Zaten sen de öyle bakarsan bana 
Ne anlarım ben söylediğim şarkılardan 
Varsın unutulsun, unutulsun da 
Hatırlarsın elbet 
Söylediğimiz şarkılardan, şiirlerden, anılardan, hikayelerden 
Şimdi sen de öyle bakarsan bana 
Ne anlarım ben söylediğim şarkılardan

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder