Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Nazan Öncel - Aşkitom

Nazan Öncel - Aşkitom dinle şarkı sözleri

Yalnızım Evimdeyim Geçenin Köründeyim
Yalnızlığa ısınmış Olmadı  Kimlerdeyim
Fındık Fıstık Değil Bu Aşkın Ta Kendisidir Bu
Bizle Kim Uğraşırsa Bozarım Ben Bu Oyunu
Aşkitom, Anlamadın Sen Yoksa Dağılmazdım Ben
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Anlatayım Ben
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
İkimiz Bir Olalım Sarılıp Uyuyalım Aşkısı Aşkitom

İnsan Ağlarkan Bile Gülermiş Gibi Yapsa
Mutlu Sanıyorlar Seni Rol icabı Olsada
Bir Yanlışlık Olmasın Aşk Yolcusu Kalmasın
Bu Yolları Kim Takar Hayat Sensiz Akmasın
Aşkitom Seviliyorsun Vallah Özleniyorsun
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Bekleniyorsan
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
Sarışın Sarışın Uzaklara Dalışın Aşkısı
Aşkitom Anlamadın Sen Yoksa Dağılmazdım Ben

Hala Uyumadınsa Kalk Gel Anlatayım Ben
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
İkimiz Bir Olalım Sarılıp Uyuyalım Aşkısı Aşkitom

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder