Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Halil Sezai - Git

Halil Sezai - Git dinle şarkı sözleri

Madem ki istiyorsun öyleyse durma git 
Beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirim 
Sende bilirsin hiç bir acı sonsuza dek sürmez 
Hatta her an yeniden sevebilirim 

Olmazdı bende biliyorum haklısın haydi git 
Korkma seninle gerçekten dost olabilirim 
Aslında bende uzun zamandan beridir sana 
Ayrılmak istediğimi söylemedim haydi git... 

Git... Git... Gitme dur ne olursun 
Gitme kal yalan söyledim 
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim 
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var 
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim 

İkimiz içinde doğru olan böylesi git 
İnan bana sandığın kadar üzgün değilim 
İçimde yepyeni bir hayata başlamanın 
Sevinci ve heyecanı var artık git...

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder