Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Ansızın Bi' İnfilak - Sıkılmış Macun, Diş Fırçan

Ansızın Bi' İnfilak - Sıkılmış Macun, Diş Fırçan dinle şarkı sözü

Nerden geldiğini bilmesem bile
Nerden geldiğini anlamasam daha iyi
Belki o zaman anlardım seni...
Sensiz olmazdı, yerine koyamazdım
Sensiz olmazdı, yerine koyamazdım
Peşinden koşup hep ağlardım..
Sensiz yalan, bana kalan, 
Sıkılmış macun, diş fırçan..
Nerden geldiğimi, bilmesen bile
Nerden geldiğimi , anlamasan daha iyi,
Belki o zaman anlardın beni...
Sensiz yalan, bana kalan, sensiz yalan bana kalan
Sıkılmış macun, diş fırçan..
Sensiz yalan, bana kalan, sensiz yalan bana kalan
Sıkılmış macun..
Sıkılmış macun..
Sıkılmış macun.... diş fırçan...

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder