Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Ansızın Bi' İnfilak - Alice Harikalar Diyarında

Ansızın Bi' İnfilak - Alice Harikalar Diyarında dinle şarkı sözü

Bilmem neden?
Herkes deli!
Belki de burdan gitmeli..
Hangi yolu
Seçmem gerek?
Doğrusu tavşanı izlemek..
Alice Harikalar Diyarında
Alice Harikalar Diyarında..
Koştum, baktım girdim delikten,
Buralar başka bir alem,
Enteresan renksiz bir dünya, sanki senle ben.
Kaçmış herkes bir yerden,
Onlar çılgın hafiften,
Sadece senle ben varmışız gibi davransak yeter.
Bilmem neden ?
Geldik geri
Belki de böylesi daha iyi..
Hangi yolu
Seçmem gerek?
Doğrusu kendini dinlemek.
Alice Harikalar Diyarında
Alice Harikalar Diyarında..
Koştum, baktım girdim delikten,
Buralar başka bir alem,
Enteresan renksiz bir dünya, sanki senle ben.
Kaçmış herkes bir yerden,
Onlar çılgın hafiften,
Sadece senle ben varmışız gibi davransak yeter.

loading...
Bunu Paylas :

1 yorum: