Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Mabel Matiz - Gel

Mabel Matiz - Gel dinle şarkı sözleri

Gel, anla dikenimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde 

Gel arsız firar 
Düş yollarıma densiz 
Ben kaldım viran 
Geçmez bu ömür sensiz 
Bu dağlar taşlar şahidim olsun 
Kalbime sırlarımı gömdüm 
Aslı bende sureti kalsın 
Ben görürüm beni aynasız da 

Gel, anla dikenimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde 

Gel, anla halimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Gel, öyle bir kal ki 
Tan yeri boyansın aşk hançeriyle 

Aştım yolları aşkı önüme koydum 
Bir zeytin dalı, bir çift göz yeter doydum 
Bu dağlar taşlar şahidim olsun 
Kalbime sırlarımı gömdüm 
Aslı bende sureti kalsın 
Ben görürüm beni aynasız da 

Gel, anla dikenimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Gel öyle bir apansız 
Ellerim yansın ah ellerinde 

Gel, anla halimden 
Güllerim uyansın bahçelerimde 
Gel, öyle bir kal ki 
Tan yeri boyansın aşk hançeriyle

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder