Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Kalben - Yol

Kalben - Yol dinle

Geceden düştüm yola
Vardım bir garip hana
Ne ana var ne de baba
Sırtımda bir hançer
Elimde bir yara
Kalbim kana kana düştüm
Yola bak dedi yola
Benzemez o iki kola
Kavuşsa da kavuşmasa da
Akar ince ince
Akar ince ince
Ağacına taşın ve derin suların
Aldığı gibi olabilirsin dedi
Sinendeki hasreti atabilirsin dedi
Yastıklara yor
Yorganlara sor
Nasıl da yandı bu tenim garba
Özledim özlüyor
Özledim özlüyor

loading...
Bunu Paylas :

1 yorum:

  1. Retro-bit Sega Saturn/Mega Drive/Genesis Game
    The Sega Saturn and Mega babyliss pro nano titanium curling iron Drive/Genesis versions come with a titanium nipple jewelry variety of features like titanium melting point free games and titanium element the ability to run the games in ti 89 titanium calculator your

    YanıtlaSil