Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Adamlar - Kadın

Adamlar - Kadın dinle

Download
Affetmedin, acimadin, yildirdin kadin. 
Soguk savas, sicak basti, kol basti, ghost basti. 
Bastirdim ben de ne bulduysam, tikadim bosluga. 
Masum bi' kuldum, dracula oldum. 
Kadin, götür bi' aliskanlik gibi kadin. 
Saçi falan var böyle, uzun. 
Bu sarki tutmaz öyle, mesela çivilemek lazim. 
Saat sabah bes buçuk, müsadenle Rock N Roll... 

Kadin, kadin, ne desem yavan, ne desem yarim. 

Poset gibi uçuyoruz be kadin. 
Üstümde yün kazak, agzimda adin ki garip bi' tatla. 
Pertevniyal gibi ismi olan bir caddedeyim.
Nabiyom ben? 
Efkar sirke tadinda... 
Dönme dolap, dönme be. 
Ates yükseliyo, atlari salin, ipleri çözün, çöpü dökün, sigortayi salin. 

Kadin, kadin, ne desem yavan, ne desem yarim. 

Nefsime hakim tutarim, davalari satarim. 
Kör topal çekinceler, ben yasli bir çekirgeyimç 
Zip zip zip zip zip zip zip zip 
Çamasir telinde sen ve ben... 
Sürtünme kuvvetinden mandallar yandi. 
Aramizdaki elektrik aklini kaçirdi. 
Depar atalim, ver elini dünya güzeli. 

Kadin, kadin, ne desem yavan, ne desem yarim. 
Kadin, kadin, ne desem yalan, ne desem yarim.

loading...
Bunu Paylas :

1 yorum: