Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Adamlar - Kapısı Kapalı

Adamlar - Kapısı Kapalı dinle

Download
Abi kafanda kurbağa var 
Abi kafanda kurup kurup  
Vuruyosun oğa buğa 
Yaşlı bi kurbağa var 
Bin yaşında var 
Başında sis var kurbağanın 
Altında sen var 
Sen bi salondasın, sanıyosun ki okyanustasın ama işte 
Salondasın, yanında ismet var 
İsmetler gider ismetler kalır 
Sen başarırsın ismet sevinir 
Gerisi eski püskü boktan sandıklarda çürür 
Sen düşersin ismet kaldırır 
Oyun biter oyun susar 
Sonunda kartlar açılır 
Ne gördüğüm gördüğün gibidir aslında ve de 
Ne duyduğun 
Şu an senin olduğun  
Duymakta" 
Kapısı kapalı etrafı sarılı 
İçimizde yürür hiç görmeyiz onu 
Sözleri fısıltı kalbinden asıldı 
Bi büyük boşluğa her şeyi dağıldı 
"mevsimlerine bölemezsin onları çünkü onlar ordalar Burdalar falan sanarken aslı
nda kaçıncı kaçak katı Çıktılar 
Sen uykudayken evini bastılar 
Sen düşünürken onlar buldular 
Sen peşindeyken onlar tadına baktılar 
Balıktın sen bi balıktın havuzda  
Ama çamurdu üstün başın 
Almadılar oyunlarına ve baktılar yollarına 
Sen ileriyi düşündün, ilerleyemedin 
Sen geriyi düşündün, deliğe geriledin 
Onlar kimdi unuttun 
Sahi onlar kim oğlum 
Siz kimsiniz amına koyim soruyom ismete 
Elimdeki tahtalarla ev yapıcam kendime 
Neden onun yerine alıp ensenize vuriyim? 
Yaratmak için kendimi yaralardım eskiden 
Yarım yarım harcardım kendimi hiç bitmem sanarken 
Bu çöplüğü düzene koymak için içimi döktüm her yere 
Sonra istemedim içim yem olsun bi hergeleye 
Ya da bi kertenkeleye 
Sokağa çıktım sokak benimdi 
Benim kadar da senindi  
Ve bunu bilen kör bi dilenci ansızın çok sevindi 
Dedi ki: 
Al bu kafayı sepeti ekle  
Binbir türlü mavra söyle 
Benim yolum senden geçer 
Biz düzeriz hikayeler" 
Kapısı kapalı etrafı sarılı 
İçimizde yürür hiç görmeyiz onu 
Sözleri fısıltı kalbinden asıldı 
Bi büyük boşluğa her şeyi dağıldı

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder