Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Sena Şener - Parya İçin Hep Gün Öte

Sena Şener - Parya İçin Hep Gün Öte dinle şarkı sözü
Download

O bana dargın, o bana kızgın.
Perdeler kapansın; bu ev, güneş sevmiyor.
Her adım şüphe, güven kalmamış.
Gözler açılsa bile gerçek görülmüyor.
Ben susarım, sen konuş.
Kelimeler dilinden kaçıyor.
Şeytanla değiş, tokuş;
O beni senden çok seviyor.
Parya için hep günöte,
Ateş onu üşütür.
Onun yeri yok bu köyde,
Ne Tanrı onu işitir.
Öylesine yoktur ki
Kıskanır onu hiç doğmamışlar.
O bir günah,
O bir ceza.
Dokunmak yasak,
Sanki tamu parya.
Sonsuz sessiz,
O kifayetsiz,
Sanki yok dünyada.
Parya için hep günöte,
Ateş onu üşütür.
Beyaza çalan,
O, beyazı çalan.
Perdeler açılsa bile artık güneş gelmiyor.
Her yanım sızı,
Kanıksadım azı;
Dahasını istemeye artık yüzüm tutmuyor.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder