Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Küçük Saydam İnsanlar


Bir gün 
Sabah yataktan çıktı 
Portakal suyu sıktı 
Kendiyle barışıktı 

Öbür gün 
Bir daha uyanmadı 
Kalbi dayanamadı 
Kimse de ağlamadı 

Kırılgan 
Bir hayat 
Ne mutlu bize, ölmemize 
Dostum ne mutlu bana 
Seninle olmama 
Şu an 
Başka bi'yerde olamam 
İstemem uzun bi hayat 
Sadece biraz rahat bırakılmak 
Severim bütün dertleri 
Sevgi benzeri 
Bir de sen bunu anlıyor isen 

Balonlara bağlı sepetler 
İçinde mini bebekler 
Doğmayı bekler 

Sen de bir gün doğacaksın 
Beni bulacaksın 
Ve belki anlayacaksın 

Sen ol 
Onlara benzeme 
Onlar biraz salaktır 
Ruhani yatalaktır 

Ben doğru bildiğimi söylemedim 
Sadece onların yanlış bildiklerinden eminim 

Kırılgan 
Bir hayat 
Ne mutlu bize, ölmemize 
Dostum ne mutlu bana 
Seninle olmama 
Şu an 
Başka bi'yerde olamam 
İstemem uzun bi hayat 
Sadece biraz rahat bırakılmak 
Severim bütün dertleri 
Sevgi benzeri 
Bir de sen bunu anlıyor isen 

Ah ah küçük mutsuz çocuk 
Hep yanlış soruları sordun 
Farklı olcam diye 
İşte sonunda saydam oldun 

Ben dürüst bir korsanım aslında 
Adım geçer kutsal kitaplarda, kuytu diskolarda

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder