Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Tavuk Korkusu


Hiç bana sordun mu 
Kendini bana anlatırken? 
Kendini yordun mu 
Garip sorularla? 

Biri gelmiş yanına 
Girivermiş kanına 
Kafasında radarı 
Ama fazlaymış bu kadarı 
Sanıldığı kadar kötü biri değilim 
Sanıldığından daha iyi de olmaya bilirim 

Alay etti arsız kedi 
Kadının bebeğini yedi 
Beni bunlar etkiledi 
Bir ileri bir de geri 
Sanıldığı kadar kötü biri değilim 
Sanıldığından daha iyi de olmaya bilirim 

Sen beni yanlış anladın galiba 
Niyetim son derece muğlak uzaklaşsana 
Bir dolu kendinden kaçan hatıra 
Toplaşmış beni izliyor adeta 

Hiç bana sordun mu 
Na na na 
Kendini yordun mu 
Garip sorularla? 

Ne olduysa oldu ben pek değişmem 
Değişen şeylerle fazla sevişmem 
Tavuklardan korktuğum içindir ki bu 
Başlayan civciv yağmuru 

Bir gün yeri gelince 
Birilerini de sevince 
Sanırsın ki insansın 
Geri kalanlar da sana katlansın 
Sanıldığı kadar kötü biri değilim 
Sanıldığından daha iyi de olmaya bilirim 

Sen beni yanlış anladın galiba

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder