Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Gaffola


Beni tam olarak anlamanız için 
Geçtiğim yollardan siz de geçin 
Bilirim, delirdim 
Ama bana bir seçim 
Bırakmadılar be kardeşim 

Sizde mi buraları seversiniz? 
Buranın derdi bitmez hiç bilirsiniz 
Kendinizi bir gözden geçirirseniz 
Beni sevindirirsiniz 
Zira beni siz delirttiniz 

Kadınını öldürmüş gururlu bir adam 
Çocuk yaştakiler de çıkmaz aklından 
Dilinden de düşmüyor ki yaradan 
Bana pes dedirttiniz 
Ve beni siz delirttiniz 

Bir kız gözleri sürekli aynada 
Pek dert değil ne olduğu bu dünyada 
Altı milyarlık ıssız bir adada 
Bin beş yüz arkadaş yapmış 
Kanatlarını satıp da aşk almış 

Dostum sende ne hızlı ne yavaşsın 
Ne önder ne yandaş ne de arkadaşsın 
İki bin yılda pekte bir yol almamışsın 
Bunun ne anlamı var 
Bana anlatır mısın?

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder