Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Varoluşum Yokuşu


Bir anlamı olsaydı 
Hayat dediğin bu şeyin 
Saklardım 
Anlayanları yasaklardım 
Yasaklardım 

Sen beni 
Doğmadan evvel görseydin eğer 
Bir evrendim 
Kişi başına bir galaksi bir gezegendim 
Ben sendim 

Oyna 
Seyirciyi unut 
Sadece sahne ve sen 
Nasıl yalnız olduğunu bir bilsen 
Savaş istersen 
Sonunu beklerken 
Özgürlüğe mahkum varoluşun 
Yokuşun 
Yazılmamış oyunun 

Sen hiç 
Kutsal olan herşeye sövdün mü? 
En-el Hak deyipte döndün mü 
Hep aynı yere 

Sincap demiş ki 
Üzülme dünyaların sonuna 
Düşünme 
Hiçbir şey ölmez 
Düşünen bilemez 
Bu düzlemde 
Görüşmek üzere 

Oyna 
Seyirciyi unut 
Sadece sahne ve sen 
Nasıl yalnız olduğunu bir bilsen 
Savaş istersen 
Sonunu beklerken 
Özgürlüğe mahkum varoluşun 
Yokuşun 
Yazılmamış oyunun 

Oyna

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder