Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Kaybol


Bir gün oldu da ben 
Kendimi ararken 
Yanlış yerde beklerken 
Buldum 
Kaybolmaya mahkumuz 
Ama o kadar da mutsuz 
Bir olay değil ki bu 

Anlatsana bana 
Sen sevmeyi nerede öğrendin 
Basit bir içerikte 
Bir yolu bulunur 
Kötü unutulur 
İyiyle birlikte 

Belki bir 
Yuva bulursun 
Ama umarım kaybolursun 
Üzülmem eğer 
Mutlu olursan 
Ya da ne bileyim 
Kaybolursan daha iyi 
Kaybol 

Bir gün oldu da ben 
Kafam pek güzelken 
Ağaçlarla el sıkışırken 
Bir ses duydum içimden 
Boşver dedi içten 
Boşver dedi boşver 

Başka bir gün mü var 
Ki bu en kötüsü olsun 
Bugün var yarın yoksun 
Ne içtiğimi bilmeden 
İçmişim ellerinden 
Ulan hala sarhoşum 

Belki bir 
Yuva bulursun 
Ama umarım kaybolursun 
Üzülmem eğer 
Mutlu olursan 
Ya da ne bileyim 
Kaybolursan daha iyi 

Ben gelmişim 
Ama ben gitmişim 
Ama ben olmuşum 
Ama ben bitmişim 
Ama o bilir 
İstediği gibi gidip gelir 
Sanki kimsenin umrunda değil 

Belki bir 
Yuva bulursun 
Ama umarım kaybolursun 
Üzülmem eğer 
Mutlu olursan 
Ya da ne bileyim 
Kaybolursan daha iyi 
Kaybol

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder