Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Uzaydan Geldiğine Göre Yorgun Olmalısın


Bir gün oldu görmek istediğim 
Garip birkaç şeyden biri 
Havada uçan bir gemi 
Ve uzaylı bir deli 
“Gezegeninde bir sorun mu var?” dedi 
Benim bildiğim hep burası böyleydi 

İnsanların hissettikleri 
Bu korku ve bu merak 
Ölümün kaçınılmaz 
Yan etkilerine bir bak 
Şansımız döner 
Düşer ve kalkarız 
Birbirimizi keser 
Güler ve ağlarız 

Aniden doğan güneş 
Nasıl da ruha eş 
Yolculuk nereyeydi uzaylı kardeş? 
Bilirim bu yolu 
Ve yorgun olduğunu 
Ama etrafına bir bak 
Burada güzel şeyler de var 

Bu dünyayı anlamak için 
Anlayış gerekmiyor 
Mavi gezegenimde kırmızı 
Düşünenlere bir sor 
Uzay boşluğunda mutlu olmak kolay 
Burada her bi' gün ayrı bir olay 

Sandığımızdan daha basit 
Bu gezegende kurallar 
Önüne bak ve şuna inan 
Para kazan gerisi yalan 
Ellerini ver 
Demiştin bir kere 
Kurgu da güzel 
İsteyenlere 

Aniden doğan güneş 
Nasıl da ruha eş 
Yolculuk nereyeydi uzaylı kardeş? 
Bilirim bu yolu 
Ve yorgun olduğunu 
Ama etrafına bir bak 
Burada güzel şeyler de var 

Ben çocukken 
Evrenimde gizemli şeyler yaşardı 
İnsanlar öldüklerinde 
Farklı bir şey başlardı 

Aniden doğan güneş 
Nasıl da ruha eş 
Yolculuk nereyeydi uzaylı kardeş? 
Biliyorum solgunum 
Ama ben de yorgunum 
Geri bırak beni 
Benim ruhum dünyevi 

Aslında benim tek bildiğim 
O'nu hep istediğim 
Şimdi nerede bilmediğim 
Evrende bir nokta var 
Var...

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder