Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Bikinisinde Astronomi


onu bir görseniz sanırsınız, 
o bir deniz yanılırsınız, 
o benim, 
güneş sistemim, 

alacalı bikinisinde saklı, 
deniz yıldızları, 
uzay taşları-arkadaşları, 

ölü denizciler, 
kayıp galaksiler, 
buldum gözlerindeler, 
senden tek istediğim geçmişin geleceğin benim olsun 

yaz gelirken karışır böyle şeyler 
neşeyle endişeler 
ayak bastığı 
her yerdeler 
üzerimden gemiler geçer 
kaldırma kuvvetimdekiler 
burası benim krallığım 

sıkılırsan güneşten 
gece oluruz erkenden, 
sen istersen, 
karşılığında istediğim, 
geçmişin geleceğin, 
benim, 
olsun, 

denizler cinayet işlemezler, 
aslında kimseyi istemezler, 
değiştirdi beni, 
bu garip astronomi, 

suçluyum belki ben, 
sen sularımda ölürken, 
güldüm keyfimden, 
her zaman istediğimle, 
geçmişin, 
geleceğinle, 
benimsin artık, 
derinlerde, 
derinlerde.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder