Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Evdeki Saat - Boğazkesen Yokuşundan

Evdeki Saat - Boğazkesen Yokuşundan dinle şarkı sözü

Güneş doğmadan çıksak mı,
Sokaklara senle beraber
Dönsek her köşenin başından
Geçsek mi o her adımda lanet yağdırdığın çok uzun
Boğazkesen yokuşundan
Taksilerin şehrin efendisi olduğu saatlerde
Gel yanıma çaktırmadan
Umutsuzluğun vücut bulduğu insanlardan al beni
Bahset sizin oralardan..

O beni biliyor, kendine çekiyor
Ne yapsam,biliyor bu da beni üzüyor..
O beni görüyor, tek başına dans ediyor
Kendine geliyor bu da beni üzüyor

Bazı insanlar tarafından hiç beklemediğim şekilde
arkamdan bıçaklanıp ölmüşüm
Gitarımın Re teli de kopmuş üstelik ama yine
Beni yine de gülmüşüm
Rüzgar esiyor belli ki Balkanlara uğramış yine
Çok uzaklardan gelirken
Albert Rıhtımından geçer sen bir dahakine uğra bana
Seni burada beklerim ben

O beni biliyor, kendine çekiyor
Ne yapsam, gülüyor
O beni görüyor, tek başına dans ediyor 
Kendine geliyor, buda beni üzüyor

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder