Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Evdeki Saat - Deli Miyim

Evdeki Saat - Deli Miyim dinle şarkı sözü

Ben deli miyim?
ağlanacak onca şey var neden güleyim?
ben yezid miyim?
yanıma gelmen için kafanı keseyim
çok uzaklara gidebilmek için çocukça hevesliyim
çünkü mum yanar gider
dibindeki ışık almayan köşedeyim

ben yeni miyim?
hayattan hiçbir şey anlamamış gibiyim
o kadar gelmişim, bari bir arkadaşa bakıp da öyle gideyim
zor üzülmemek elinde değil insanın öyle söyleyeyim
zor düşünmemek yarım kalan hikayelerden mustaribim

ben bu değilim
yüzüme bakmamanı anlayabilirim
neden bu gerilim
çünkü ağustosun üstünü sıkıca kitledim
ve ben kendimi o uzaklardaki uçurumdan aşağıya ittirdim
dedim kurtar beni
saatlerce havada asılı bekledim

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder