Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Deniz Tekin - Böyle

Deniz Tekin - Böyle dinle şarkı sözleri
Download

Yaşanmamış ve bitmemiş işler var tembelliğimizden
Gidilmemiş  görülmemiş yerler aynı sebepten
Bi gün kaçarız da söz veremem  henüz evde değilim
Basıp gidemeyiz sağ şeritten kaç kere dedim

Bana inan düşündüm gelmeyi ama üşendim ve tükendim öyle
Bana güvenme düzeltemem her şeyi  huyumdan yapımdan böyle.

Duyulmamış yazılmamış şarkılar söylemişiz
Hayatında hiç görmemiş birinle mavi demişiz
Bi gün gideriz de söz veremem kendimden emin değilim
Devam edemeyiz son seferden kaç kere dedim

Bana inan düşündüm gelmeyi ama üşendim tükendim öyle
Bana güvenme düzeltemem her şeyi huyumdan yapımdan böyle.

Bana inan düşündüm gelmeyi ama üşendim tükendim öyle
Bana güvenme düzeltemem her şeyi huyumdan yapımdan böyle..

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder