Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Pazar Ve Ertesi

Son Feci Bisiklet - Pazar Ve Ertesi dinle şarkı sözleri

Günler geçti ve sessizleşti
Bu ev yanıyor
Kanser rengi duvarlar
Ve hayaletler var
Bir de pazar ve ertesi olunca ben
Zorlanırım gülümsemem
Yine de sen gelince ben
Huzur bulur kötü düşünemem
Yoldan çıkmak için tam zamanı
Ve tam yeri
Gel öldür beni
Ya da fesat düşüncelerimi
Sensizlikten gayri bir derdim yok

Günler geçti, sevimsizleşti
Bu ev gözümde
Sonsuzluk derdi baki
Ve yaşamak zoraki işin özünde
Bir de pazar ve ertesi gelince ben
Zorlanırım gülümsemem
Yine de sen olunca ben
Huzur bulur kötü düşünemem
Yoldan çıkmak için tam zamanı
Ve tam yeri
Gel öldür beni
Ya da fesat düşüncelerimi
Sensizlikten gayri bir derdim yok

Yok yok yok…

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder