Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Makineye Can Verin

Son Feci Bisiklet - Makineye Can Verin dinle şarkı sözleri

Kılıcını bırak da gel
Bilmen gereken bir şey var
Benim de bir sesim vardı
Güzeldi ama o kadardı
Bir şekilde beni bulur,
İstediğini alıp da kaybolur
O oyunu bende oynarım
Sonrasında hapsi boylarım

Kılıcını bırak da gel
Görmen gereken bir şey var
Benim de bir sesim vardı
Güzeldi ama o kadardı
Bir şekilde beni bulur,
İstediğini alıp da kaybolur
O oyunu bende oynarım
Sonrasında hapsi boylarım

İnsan her zaman gözleriyle göremez
Nehirler akar su bilmez taş bilemez
Konuş benle çok geç olmadan
Beni sana veren her an beni geri almadan
Bir yol açtık biz senle el ele
Hayat verdik kusursuz makineye
Bir olduk yok olduk

Beni bana bırak ve git
Hayat sandığından daha basit
Bir an için ben sendim
Korkunç güzel bir evrendim
Ama bir şekilde beni bulur
İstediğini alıpta kaybolur
Bu oyunu bende oynarım
Sonrasında hapsi boylarım

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder