Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Deniz Tekin - Beni Vur

Deniz Tekin - Beni Vur dinle şarkı sözleri
Download

Bir ince pusudayım, 
Yolumun üstü engerek 
Bir garip akşamdayım 
Sırtımı gözler tüfek 

Ben senin sokağına ulaşamam dardayım, 
O masum gözlerine bakamam firardayım 

Oysa ben bu gece yüreğim elimde 
Sana bir sırrımı söylecektim 
Şu mermi içimi delmeseydi eğer 
Seni allıp götürecektim 

Beni vur beni onlara verme 
Külüm al uzak yollara savur 
Dağılsın dağlara dağılsın 
Bu sevdamsın ama sen ağlama dur. 

Beni vur beni onlara verme 
Külüm al uzak yollara savur. 
Dağılsın dağlara dağılsın 
Bu öykümüz ama sen ağlama dur. 

Bir ince pusudayım 
Bu gece zehir zemberek 
Bir yolun sonundayım 
Sessizce tükenerek 

Aah senin ellerine uzanamam yerdeyim 
O masum hayallere varamam ölmekteyim 

Oysa ben bu gece yüreğim elimde 
Sana bir sırrımı söylecektim 
Şu mermi içimi delmeseydi eğer 
Seni allıp götürecektim 

Beni vur beni onlara verme 
Külüm al uzak yollara savur 
Dağılsın dağlara dağılsın 
Bu sevdamsın ama sen ağlama dur. 

Beni vur beni onlara verme 
Külüm al uzak yollara savur. 
Dağılsın dağlara dağılsın 
Bu öykümüz ama sen ağlama dur.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder