Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Bu Kız

Son Feci Bisiklet - Bu Kız dinle şarkı sözü

Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür

Bu kız beni tutar
Ve kendine çeker
Bu kızla bana bir oda bir yatak bi kütüphane yeter

Belli ki bi sır vardı onun sesinde 
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni
Ve uyku kaybolur gibi
Bu kız beni görünce gülümser

Bu kız beni sever
Bu kız beni öldürür
Bu kız bana güzel hayaller gördürür

Bu kız bana güzel
Yalanlar söyletir
Bu kız bana yeni bi takım şeyler öğretir
Her gece

Yalpalayaraktan giderim kapısına
Biliyorum saat çok geç ama yine de beni suçlama bebek
Sevişmek ne demek

Çizgi filmler mi izlesek?
Hiç bir yere de gitmesek
Hiç kimseleri görmesek
Ama açlıktan da ölmesek iyi

Belli ki bi sır vardı onun sesinde 
Her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde
Bela bulur beni 
Ve uyku kaybolur gibi

Bu kız
Bu kız
Bu kız

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder