Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Suda Balık Olsak

Cenk Taner - Suda Balık Olsak Dinle Şarkı sözleri

En acil zamanlarda hep, sevdim gürültünü 
Bak kimler var kahvaltıda; ilk gençlikten bu adama 
Bir şeyler söyledin en sonunda; 
Kusura bakma yaram çok, kusura bakma yaram çok 
Yanlış bir hayatı doğru yaşamak 
Kaç yazar şimdi, suda balık olsak 
Çok şeye inanmadım ama inanmıştım sana 
Mecburdum inanmaya 
Kağıttan zincirlerle bağlamışlar beni 
Tam da girmişken havaya 
Topladım dertleri üşenmedim, attım sırt çantama 
Dönüyorum şimdi gider gibi sessiz, sakin 
Ama heyecan yok şimdi 
Her şey bir gün bitebilir: bendeki sabır, sendeki para 
Bir şeyler söyledin sonunda 
Kusura bakma yaram çok, kusura bakma yaram çok 
Bir tarihte biz de adam olduk 
Parlak ateştik, e biraz kor olduk 
Cevap oldukta, soru oldukta, sevap oldukta, para oldukta 
Saatler yavaşmışta, yıllar hızlı ya da 
Tam tersi nasıl istersen öyle 
Yada böyle başlar reklamlar 
Tam da girmişken havaya 
Yanlış bir hayatı doğru yaşamak 
Kaç yazar şimdi suda balık olsak

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder