Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Sen Hep Belki Dedin

Cenk Taner - Sen Hep Belki Dedin Dinle Şarkı Sözleri

Ev dağılmasın diye, kovduğum tutkuları 
Aradığım kadıköy sokakları. 
Gençler geçti ellerinde; 
yalnızlığa geçit yok pankartları. 
Ya da ben unutmadım sevdiğim kadınları. 
Hazirlayan ve sunan bendim bu şarkıları. 
Savuşturdum amansız taarruzları, 
Sen hep belki dedin, belki. 

Geçmiş yalnızların izinde 
Selamı kesmişiz tutkuyla. 

Uyandık pazar, dünya kapalı. 
Görmeyeli uzun zaman olmuş bazı dostları. 

Dokunulmak istedin, konuşulmak istedin. 
Zamanlar, sağlıklar, ilaçlar istedin. 

Marketlerde açtın kalbini 
İlk fırsatta ara beni. 

Yediğimiz naneler, bu şehir, bu caddeler 
Daha neler neler. 

Meydanlarda açtın kalbini 
İlk fırsatta ara beni. 

Belki tutkuyu bekletmemeli. 
Belki cephane çoktan bitti, umut bitmedi. 

İlk fırsatta ara beni, belki, belki 
Sen hep belki dedin.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder