Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Adını Unutmaya Devam Ediyorum

Cenk Taner - Adını Unutmaya Devam Ediyorum

Naber nasıl gidiyor ? İş güç, aşk güç, e hayat 
Ne kadar neşeliydik namlu önünde, 
Bir kaplan gibiydik pençeleri açık 
Her daim çıkardık beton evlerden 
Her daim kaçardık kağıt kafeslerden 
Bomba altında siviller gibi, ne olduğunu anlamadan. 
Aslanlar bile avlıyorlar, 
Sen ki bir kuştun nadir, narin 
Kafeiniydin kahvenin, geç saat dostuydun bu şehrin. 
Tadına hiç varamadın amatör aşkın 
Amatör ruha hijyen gerek, 
Alet gerek, tesis gerek, ödenek gerek. 

Bu acil servislerde, adını unutmaya devam ediyorum. 
Bir maçın son anında, kasti tekmeler diyarında 
Koşuyorum kırmızı kartlara doğru 
Kaçıyorum şahsi verkaçlarla 
Festival zamanı İstanbul'da 
Bizimkisi resital olsa olsa 
Bu puslu sabahlarda, adını unutmaya devam ediyorum 
Durmaz yanyana, 
Gözyaşı ve bavul asla.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder