Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Ütopya

Son Feci Bisiklet - Ütopya dinle şarkı sözleri

Garip bi düşünce 
Ama yine de düşününce
Doğrudur yalanı sevdiğimiz
Her gün beslediğimiz

Aslında yalnızız
Ama bi şekilde kanmışız
Herkes için biri olduğuna
Sonunda mutlu olunduğuna

Her zamanki sorunlar
Ve şimdi n'apıcaz der gibi bakar
Aslında benim bi fikrim var
Benim bi fikrim var

İçip unutalım
Unutup sevişelim
Sevişip uyuyalım
uyanıp sevişelim
biraz daha içelim
ve tekrar edelim

Hayatı geçerken
Tek başıma içerken
Yolculuk nereye diye sordum
Cevabı beklemiyordum

Cevaba sarıldım ve baktık yıldızlara
Bir an için yalnız hissetmedim
Bunu ben hesap etmedim

Benimle kalırsa belki mutsuz olabilir
Ama mutsuz olmayı da sevebilir
Yine de kendisi bilir

Her zamanki sorunlar
Ve şimdi n'apıcaz der gibi bakar
Aslında benim bi fikrim var
Benim bi fikrim var

İçip unutalım
Unutup sevişelim
Sevişip uyuyalım
uyanıp sevişelim
biraz daha içelim
ve tekrar edelim

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder