Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Gece

Son Feci Bisiklet - Gece dinle şarkı sözleri

O gece gördüm onu 3 adım uzaktan
Üstünü çıkardı, yakındı sıcaktan
Şikayet etmedim, gözlerini bekledim
Beni delip geçsin

Vazgeçebilirdim buraya bakmasa
Bana doğru birkaç adım atmasa
Evet gece uzun ama hayat kısa
Bunun farkında

Ve o benimle gel dedi
Ve beni dinledi
Yalandan muaf bi kaç bi'şey de söyledi
Bi arkadaşın evinde
Gecenin köründe
Yanıma yanaştı ve zulasını benle paylaştı

Rüyamda beni buldu o gece
Ve renkler kayboldu o gidince
Sanmazdım hiç, benim gibi bi piçle işi olsun

Ve o benimle gel dedi
Ve beni dinledi
Yalandan muaf bi kaç bi'şey de söyledi
Bi arkadaşın evinde
Gecenin köründe
Yanıma yanaştı ve zulasını benle paylaştı

Günler sonra
Onu bir yerde gördüğümde
Dönmezse
Ya beni görmezse

En güneşli günler bile hep üzgünler
Hadi gel benim ol

Rüyamda beni bul hep ve her gece
Kabuslar kaybolur sen gelince
Sanmazdım hiç benim gibi bi piçle
İşin olsun

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder