Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

İkiye On Kala - Bunca Zaman Sonra Nasılsın ?

İkiye On Kala - Bunca Zaman Sonra Nasılsın ?

Gerçekten hala beni hatırlıyor musun,
mesela en çok neye gülerdim ?
Yalan yok bazı şeyleri unutuyorum,
bilirsin zaten kötüydü hafızam.
Şarkılar yazmadım diye mi gitmiştin ?
Yoksa birini mi sevmiştin ben uyurken ?
Senden sonra pek bi şey değişmedi aslında
koltukta uyumayı severdim hatırlasana.

Unut gitsin geçmişi bunca zaman sonra nasılsın ?
Böyle biraz tuhaf oldu sanki ayaküstü konuşmasak iyiydi.

İnan bazen düşünüyorum seni hep değil
hem zaten ciddiyetsiz bir adamdım.
Akşamları sayfalarda notlar arıyorum,
ikinci el kitapları bu yüzden mi seviyorum ?
Bilmiyorum kırgın mıyım biraz sessizim.
Haklısın belki de hep böyleydim.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder