Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

İkiye On Kala - Bazı Şeyler Telefonda Eksik Anlatılır

İkiye On Kala - Bazı Şeyler Telefonda Eksik Anlatılır dinle şarkı sözleri

Dilimin ucunda bir şeyler var aslında;
söylesem kızar mısın? bilemedim..
korkmuyor değilim biraz bira lazım,
bilirsin işte anlatması zor şeylerden yine 

zamanı karıştırdım, doğru yerde olamadım,
galiba saatimi ileri almamışım..

otobüsler kaçar yoksa duraklar yalnız kalır
bazı şeyler vardır telefonda eksik anlatılır
doğrusu biraz alındım ama sonra konuşalım
sen ve ben nasıl desem... neyse..

nasılsın diye sorduğunda neler anlatasım var
ama bunlar bilmek istediğin şeyler değil yine de
sıkılırsan ara ikincisinde açarım
belki titrek gelir sesim ama sonra alışırım.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder