Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Deniz Tekin - Denizlerin Dalgasıyım

Deniz Tekin - Denizlerin Dalgasıyım dinle şarkı sözleri

Sevinmesin ey zalımlar 
Öldüğüme benim benim 
Yiğit ölmez kolay kolay 
Ben ölmedim ki ben ölmedimki 

Bakmayın suskunluğuma 
Bakmayın durgunluğuma 
Bedel verdim her kavgada 
Yenilmedim ki 

[Nakarat] 
Denizlerin dalgasıyım 
Ben halkımın kavgasıyım 
Yarınların sevdasıyım 
Yenilmedim ki 

Gelir günler gelir elbet 
Gör o zaman beni beni 
Bana neyler zalım felek 
Ben ölmedim ki ben ölmedim ki 

Bakmayın suskunluğuma 
Bakmayın durgunluğuma 
Bedel verdim her kavgada 
Yenilmedim ki 

Denizlerin dalgasıyım 
Ben halkımın kavgasıyım 
Yarınların sevdasıyım 
Yenilmedim ki

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder