Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Deniz Tekin - Bir Sinema Filmine Bilet Almışım

Deniz Tekin - Bir Sinema Filmine Bilet Almışım dinle şarkı sözleri

ben bugün bi'kaç kere ölmüş olsam bile 
yeni doğmuşum gibi -sev-, sigaranı yakar gibi 
söyledim, ben şimdi bir sinema filmine 
bilet almışım gibi heyecanlı ve bitkinim 

haklıyım, balık gibi 
tutulmuş daha yeni 
denizinden uzaklaşmış 
kovadayım… kovadayım

tüm zamanların en yılgın zaferleri 
benim için güçlü, bir o kadar da taze 
salgın gibi kaçılmış yeni düzen fikrini 
ellerimin tersiyle itiyorum ki bence; 

haklıyım, balık gibi 
tutulmuş daha yeni 
denizinden uzaklaşmış 
kovadayım… kovadayım. 

korktuğum şeyler var, korunmasız seks gibi 
içimden geldiği kadar 
dışardan bir kase çorba içmenin sürekli keyfi 
bulunmaz kağıtlarda 
hem de çift kağıtlarda 

haklıyım, balık gibi 
tutulmuş daha yeni 
denizinden uzaklaşmış 
kovadayım… kovadayım 

yorgun atların hep düşlediği kenti 
ben kurdum hayattayım, henüz yirmi yaşındayım 
birkaçımız öldü ama heyecan var hala 
solgun göz kapaklarından düştüm yine ayaktayım

haklıyım, balık gibi 
tutulmuş daha yeni 
denizinden uzaklaşmış 
kovadayım... kovadayım.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder