Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Mabel Matiz - Kaba Kağıt

Mabel Matiz - Kaba Kağıt dinle şarkı sözleri

Yana yana söndü korku dizlerimde 
Gör başını bil sonunu oyunun diye diye 
Basa basa geçtim üstü kaldı sırtımda 
Çok bilenin her unutup düştüğü yerde 

Koyunum otlarken mayınlar patlıyordu 
Bir koku vardı aslında 
Ve birileri vurdu birilerimi 
Saatim durmuşken dünya dönüyordu 
Kaba kağıt alev aldı fikrimden 
Ve çamuru yaşarttı gözlerimi 

Katran karası bir rekor bu 
Ben kırsam canıma okur mu 
Gafleti yutuyor cüretim dar 
Varsın olsun 

Çulsuz çaputun cennetinden 
(yurtsuz yatırın cennetinden) 
Saptım, süpürüldüm sütunlardan 
Kaf kef satarın sütünde 
Ben de boğuldum 

Padişahımın kamışından düşer 
Talihin yemişleri orda pişer 
Kim sarılsa fikrinden göğe uçar 
Tutuşur yedi cihan kan diye diye 

Alemlerin bütün bir sırrından muaf 
Biraz acıklı, küstah ve yani tuhaf 
Korkusuz mu korkak mu bilmem nasılbitaraf 
Sataşır kulağıma şiddeti, yazmaz niye?

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder