Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Peyk - Sobe


Kim sana bunu yap diyor 
Kim köşeleri kap diyor 
Kim büyük adam ol diyor 
Bu fikir manyağın tekinin 
Ağardı rengi sakalımın saçımın 
Artık hayalim yok, ne ideal 
Ki beni yandıran dıran 
Ki beni, kandıran dıran 
Ki beni andıran dıran 
Beni andıran
Sarardı rengi eski fotoğrafların 
Hayatım saklambaç, iyi saklan 
Ki beni yıldıran dıran 
Ki beni kızdıran dıran 
Saklandıran dıran 
Beni andıran 
Sobe Andıran Sobe 
Kim sana bunu yap diyor Sobe 
Kim köşeleri kap diyor Sobe 
Kim büyük adam ol diyor Sobe 
Bu fikir manyağın tekinin 
Bu fikir manyağın tekinin, sobe 
Bu fikir manyağın tekinin 
Ağardı rengim, ağardı rengim 
Ağardı rengim, ağardı rengim

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder