Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Duman - Saldır

Duman - Saldır dinle

Saldır, Saldırma Saldırma Bana
Saldırma Bana Seni Yer Yer Yer
Saldırma Bana Seni Yerler
Saldın Geldin Oyunuma
Saldırma Bana Seni Yerler
Günahı Varsa Boynuma
Ezdir, Ezdirme Ezdirme Beni
Ezdirme Beni Seni Yer Yer Yer
Ezdirme Beni Seni Yerler
Ezdin Geldin Oyunuma
Ezdirme Beni Seni Yerler
Günahı Varsa Boynuma
İçeriğim Aynı Sözlerim Bomboş
Güzelinden Takıldım Gezerim Sarhoş
Azdır, Azdırma Azdırma Beni
Azdırma Beni Seni Yer Yer Yer
Azdırma Beni Seni Yerler
Azdın Geldin Oyunuma
Azdırma Beni Seni Yerler
Günahı Varsa Boynuma
Öldür, Öldürme, Öldürme Beni
Öldürme Beni Seni Yer Yer Yer
Öldürme Beni Seni Yerler
Öldüm Geldin Oyunuma
Öldürme Beni Seni Yerler
Günahı Varsa Boynuma 


loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder