Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Adamlar - Öyle Normal

Adamlar - Öyle Normal dinle

Download
Düşüyorum, kulbum kırık.
Üşüyorum, paltom delik.
Şairane delilikten sıkıldım.
öyle normal takılıyorum.

Çocuk havuzunu terk etmedik 
Konuşmadan söyledik hep dan dun 
Korku amca, pis misafir 
Lavaboda, balkonda, kuytuda...

Of of of aman ne mesele 
Of of of büyüye büyüye

Boyumu aştı, rüyama girdi 
Artık aileden biri...

Toparladım senin için 
Daha güzel boz diye 
Armudun sapından hallice 
Arka bahçemiz...

Çöplüğün içinde uyudum 
Bazı şeyleri gizledim 
Bütün bu dikenler benim 
Kanatma kendini

Of of of aman ne mesele 
Of of of büyüye büyüye 
Boyumu aştı, rüyama girdi 
Artık aileden biri...

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder