Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Yaz Geçer

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Yaz Geçer dinle şarkı sözleri

Güneylere inmeden önce bi'kaç saat 
Yapraklarını dökmeye çok hevesli bir ağaç 
Gibi ağladın, hazır değilsin yaza 
Sen yalan söyledin bana 

Düğümlerini çözemedim diye çok üzüldüm 
Sen de bunu görüp yatağa gömüldün 
Belki ben yanlış anladım ama 
Sen yalan söyledin bana 

Kuşlar göçer günler koşar yaz geçer bir şekilde
Az su içip çok konuşan bi kız gibi şehirde 
Az gişe yapmış , o güzel filmde 
Yanrolleri hep yıktın bana 

Maç bitmeye yakınken sahaya inen holigan 
Gibi az şey bilip çok şey hisseden bir insan 
Olarak çok yanlış yaklaştım sana 
Ama sen çok yalan söyledin bana 

Kuşlar uçar günler koşar yaz geçer bir şekilde 
Çok su içip az konuşan güzel kız gibi şehirde 
Az gişe yapmış , o güzel filmde 
Yanrolleri hep yıktın bana

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder