Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ölmemişiz

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ölmemişiz dinle şarkı sözleri

Çok özlemişiz de eşşekliğimizle susmuş kalmışız 
O günlerimizle biz ölmemişiz de biraz yıpranmışız 
İnsan düşünmüyor değil 
Hiç üzülmüyor değil 
Ama benim de hatam var 

Gel benim için değil 
Yemin ederim değil 
Başka bir konu var 

Tam üç sene önce rüzgarıyla ünlü bir yerde tanışmışız
Bugün aynı güzide sentimizde karşılaşmışız 

İnsan düşünmüyor değil 
Hiç üzülmüyor değil 
Ama benim de hatam var 

Gel benim için değil 
Yemin ederim değil 
Başka bir konu var 

Gel benim için değil 
Yemin ederim değil 
Başka bir konu var 

Gel benim için değil 
Yemin ederim değil 
Başka bir konu var

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder