Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Tahta Kılıçlar

Cenk Taner - Tahta Kılıçlar Dinle Şarkı Sözleri

Şehrin aya bakan yüzünde, işinde gücünde kediler vardır bu saatlerde
Güzel olurduk hatta mükemmel, fakat engel oluyordu geçmişler
Gelecekler, yani sonsuz gemiler, yalnız filikalar, can yelekli tavanlar
İçerken hayata ‘yaşa’ demişler miydi sana, öyle mi geldi bana?
Bir çeşit şehir aptallığı oysa, koşmak çarşılarda
Savaşmaktan çekinmezdik aslında tahta kılıçlarla

Bir şeylerin izindeydim, temmuz'du ben gençtim
Anlayabilirdim belki sessizliğin sesini
Konuşmak biraz da sevişmekse ruhum
Gece uçan bir kuş olmuş çok mu?

Adanmışlar sokağı ki komşuydu bizim köye
Nüfus desen birkaç sarı benizli köle
Vurulmuşlar oralarda öle öle canlanmışlardı renkli t.vlerde

Sonra o napalm sokaklardan geçtik, çay bahçelerine geldik
Karbonatlara, şekerlere, plastik sandalyelerde estik
Kırmızı çay içtik, gülmeyi öğrendik, ölmeyi öğrendik
Savaşmaktan çekinmezdik aslında tahta kılıçlarla

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder