Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Özgür Olduğunda Marmara

Cenk Taner - Özgür Olduğunda Marmara dinle şarkı sözleri

Mutluluktan tutuklanmıştım bir zamanlar
ama boş bulundular kaçtım
kaçkınlar defterine yazılmış adım
hem kaçkınım hem deli
ne gidiş belli, ne dönüş

sonra günlerden bir gün sanırım cumartesi
dünyanın bir yerinde bir şey oldu, güzel oldu
bizim denizde yüzmek bize yasak oldu
taş kaydırdık kıyıdan, ellerimiz pis oldu

yine de duramadım söylemeden
ne sen özgürsün şimdi ne de ben

özgür olduğunda marmara, görüşürüz bir ara
özgür olduğunda ankara, buluşuruz bir ara

mutlu olmak imkansız derneği’nde
kurucu üye sıfatıyla
herkeslere yemek var bu gece
bütün içkiler bizden, iç gönlünce

sonra yine bir gece, bilmem kaç kişiydik
yarımız insafsız, yarımız imkansız
içi yanmış bir tayfa, sorular derin
içmişiz bir fil gibi, artık ne varsa
yine de duramadım söylemeden
ne sen özgürsün şimdi ne de ben.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder