Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Kara Şair

Cenk Taner - Kara Şair Dinle şarkı sözleri

Yine de Gecenin Sakinliği
Belli Taaruzları barındırır içinde
Bir Hikaye olsaydım anlatırdım
Yarısı senin,yarısı bu şehirin şerefine

Cennet denen şehirde,cehennemi aradım
En uzun gecelerde hep kendine ağladın
Bu gece kafayla ne yapsam kardır diye
Bizim tekel osmana parayı bastım
Huzursuz bir yatakta huzura yattım 
Ama
Öyle bir coğrafya ki Hep kana bastın
Herkes bu kadar azmıymış kendinden
En acısı şu hüzün bi hayat süren bu

Madem geldik gidiyoruz
Buralardan
El ele gidelim en azından
Madem ki seviyoruz şu özgür denizi
yanyana yüzmekmiş en güzeli

Bir dostum vardı karakurudan
Kömür gözlü, zonguldak'lı, duydum çökmüş maden
Diğeri bir lorca, vurulmuş otuz altıda
Savaşırken kalemiyle ispanya'da
Gemiler yapılırken tuzla'larda
Ademler denenirken sandallarda
Siyah şair haykırırken meydanda
Hem rengi kara, hem de şiiri karadır beyler

İşte geldim buradayım, dökülmüş sıvalarım
Yine de zaman zaman, bulursan bir zaman
Göreceksin dünyayı, göreceksin ucundan
Göreceksin gözyaşın kurumadan

Göreceğim bunlar mıydı diyeceksin
Başkasının sözüyle güleceksin
Bir kurşun atılınca bileceksin
Nerede bir insan varsa, orada hüzün kadar.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder