Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Herşey Siyaha Giderken

Cenk Taner - Herşey Siyaha Giderken Dinle şarkı sözleri

İşte ben bugün, hafif rakılar içiyorum, gülüyorum
hiç kimsenin yüzmediği denizde
hafif gemiler görüyorum
ot bitmeyen yerleri ıslah ettim
kendin ol diye
fırtınada kıyıdan açıldım, gizlice
sonra bir silah oldun, kendini vurdun
her şey siyaha giderken
sonra bir yalnız oldun, kendini buldun
dur, siyaha giderken
her şey siyaha giderken
işte ben bugün, hiç kimsenin bilmediği harflerden
dünyalar kuruyorum, ama önce adını buluyorum
ot bitmeyen yerleri ıslah ettim
kendin ol diye
fırtınada kıyıdan açıldım, gizlice
sonra bir silah oldun, kendini vurdun
her şey siyaha giderken
sonra bir yalnız oldun, kendini buldun
dur, siyaha giderken
her şey siyaha giderken
varlığın yok bir kıta, o eski asya
yokluğun sıcak antartika
yine de düştüm işte yollarına
her şey siyaha giderken, 
her şey siyaha giderken.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder