Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Bir Şehre Merhaba Dedim

Cenk Taner - Bir Şehre Merhaba Dedim dinle şarkı sözleri

Bir şehre merhaba dedim 
ki o şehir seninle güzelmiş meğer 

meğer aklımın haritasında 
dağları kitaplardan 
yolları insanlardan 
denizi gülümserken 
çizmişim yıllar önce 

elveda demişim klişe sokağına 
adanmıştı kitabım soylu yalnızlara 
elbette ki satılmaz çarşılarda 

dağları kitaplardan 
yolları insanlardan 
denizi gülümserken 
çizmişim ne de olsa 

bir rüya görmüş gibi gözardı sürem bitti 
bana verdiğin acıyı düştüm tesellimden 
bir güneş doğmuş gibi bir akşam daha bitti 
bana verdiğin elini düştüm kötülükten 

bir şehre bir sirk gelmiş 
ki o şehir senmişsin meğer 

meğer aklımın haritasında 
dağları kitaplardan 
yolları insanlardan 
denizi gülümserken 
çizmişim yıllar önce

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder