Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Koray Avcı - Didim

Koray Avcı - Didim dinle şarkı sözü

Ne de güzel olurdu
Ayrılık olmasaydı 
Aklıma geldiğinde 
Gözlerim dolmasaydı
Ayrılıklar zamansız 
Acıtır yüreğimi
Bu dert böyle amansız
Yakıyor ciğerimi

Güneş batarken,
Ay tutarken bulutları
Denizler ağlamaz mı
Silerken umutları

Dalgasız bir denizim
Kavuşmuyor ellerim
Zamansız vedalarda
Alışıyor gözlerim

"Neden yine hatırladım ki seni
Ne oldu da geldin aklıma
Rastlamaktan korktum ama bırakmadım anılar şehrini 
Kuru akşamlara inat ettim
Giydiğim kazakları attım, çırılçıplak gezdim
Ne oldu da geldin aklıma 
Acı insana masumiyet verir derdim hep
Doğruymuş
Küçük mutlulukları dostların neşelerinde bulursun
Felaket olur sana gülmek
Unutamazsın ışıklar söndüğü zaman
Neden geldin ki şimdi sen aklıma
Delilere gülerdim yerli yersiz
Sonra oturur kendim delilik ederdim
Deli olmak da varmış işin ucunda

Var olduğun için komik gelir insanlara
Ve sen güldürürken zorla ağlattırıyor sözlerin
Şarkılar inatla söylüyor yalnızlığını
Neden geldin ki şimdi sen aklıma
Ne güzel içiyordum bu akşam
Denizlere dalga olmuşum ki
Ne gariptir ki yağmurlu Didim bu akşam
Ne oldu da geldin aklıma
Sen inat ettinmi yaparsın bilirim
Getirip de yorma aklını boşuna"

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder