Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Teoman - Sardunyalar Arasında

 Teoman - Sardunyalar Arasında dinle şarkı sözleri

Bu gece batsın güneş
Bu ıssız adada
Şimdi atsam kendimi
Çıkarırlar galata'da
Söktüm attım kalbimi
Boğulsun dalgada
Sonumu bekliyorum
Sardunyalar arasında

Bu şehir kendi kıyılarına vuruyor
Son baharda fırtınada
Bu yara ayan beyan kanıyor
Bir kıvılcımınla yanıyor
Bir sigara içimi uzağında
Kalbim kısılı bir kuşun tuzağında
Hatıralar yanıyor onlar da
Bu up uzun yaz sıcağında

Bu gece batsın güneş
Bu ıssız adada
Şimdi atsam kendimi
Çıkarırlar galata'da
Söktüm attım kalbimi
Boğulsun dalgada
Sonumu bekliyorum
Sardunyalar arasında

Vurdum Kendimi Dört Bir Yanına
Denize Baktım Kalpazankaya da
Şiirler Yazıyorum Sana Hala
Şişeye Koyup Salıyorum Sulara

Bir sigara içimi uzağında
Kalbim kısılı Bir Kuşun tuzağında
Hatıralar yanıyor onlar da
Bu up Uzun yaz Sıcağında

Bu gece batsın güneş
Bu ıssız adada
Şimdi atsam kendimi
Çıkarırlar galata'da
Söktüm attım kalbimi
Boğulsun dalgada
Sonumu bekliyorum
Sardunyalar arasında

Bir sigara içimi uzağında
Kalbim kısılı bir kuşun tuzağında
Hatıralar yanıyor onlar da
Bu upuzun yaz sıcağında

Bu gece batsın güneş
Bu ıssız adada
Şimdi atsam kendimi
Çıkarırlar galata'da
Söktüm attım kalbimi
Boğulsun dalgada
Sonumu bekliyorum
Sardunyalar arasında

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder