Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Teoman - N'apim Tabiatım Böyle

Teoman - N'apim Tabiatım Böyle şarkı sözleri
Kapıları kaparım, ardıma bakarım
Hayatım böyledir bir yol ararım
Yanarım bir sigara gibi küllerim dağılır
Sönerim çünkü ateşim izmarite dayanır
N’apim tabiatım böyle
Vura vura dip oldum
Ona buna dert oldum
Yana yana söndüm
Çelindi gönlüm
Yaşamadan öldüm
Şişeleri açarım,  alkole koşarım
Bu bomboş dünyada bir mana ararım
Yanarım bir sigara gibi küllerim dağılır
Sönerim çünkü ateşim izmarite dayanır
N’apim tabiatım böyle
Vura vura dip oldum
Ona buna dert oldum
Yana yana söndüm
Çelindi gönlüm
Yaşamadan öldüm
İnsanlardan kaçarım, zor sorular sorarım
Yaşamak için, bir neden ararım
Yanarım bir sigara gibi küllerim dağılır
Sönerim çünkü ateşim izmarite dayanır
N’apim tabiatım böyle
Vura vura dip oldum
Ona buna dert oldum
Yana yana söndüm
Çelindi gönlüm
Yaşamadan öldüm

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder