Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Teoman Ft. İrem Candar - Seninim Son Kez

Teoman Ft. İrem Candar - Seninim Son Kez dinle şarkı sözleri

Güzelsin ama garipsin de diye
düşünmüştüm seni ilk
gördüğümde
elinde kartpostallar, üstünde
kan çiçekleri vardı sanki teninde

elveda sevgilim, diyorsun
gideceğim ardıma bakmadan
bu uzlaşmaz iki kalp bizim
yaralarını yarıştıran

sen bana rüzgar içimde
eser, coşarsın derimde
karanlıkta evine
soyundum geldim son kez

sen bana düşman içimde
kanar akarsın derimde
karanlıkta evine
geldim, seninim son kez

soğuksun çünkü kırılgansın diye
düşünmüştüm seni ilk gördüğümde
elinde gitarın, üstünde
gökkuşağı vardı gözlerinde

kör olmuştum ışığından o zaman
yavaş yavaş görüyorum
göze alıp sensizliği şimdi
seni terkediyorum

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder