Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Mabel Matiz - Fena Halde Bela

Mabel Matiz - Fena Halde Bela dinle şarkı sözleri

Kantarımın çoktan kaçtı topuzu 
Gel hadi kurtar şimdi beni burdan 
Birinin dudağındayım birinin kucağında 
Yaşıyorum, yeraltları çiçek açmış bana 

Yer gök sahil dümdüz 
Oysa terse dair yaptığım ne varsa 
Sevgimden! 

Fena halde bela 
Bu gece fena halde bela 
Fena halde bela 
Başına fena halde bela 
Olayım, tutma beni! 

Kendime kaçtım duvarın öte yanında 
Önüm arkam sağım solum, odalar kapkara 
Birinin dudağındayım birinin bir ucunda 
Yaşıyorum, yeraltları çiçek açmış bana 

Yer gök sahil alt üst 
Oysa terse dair yaptığım ne varsa 
Sevgimden! 

Fena halde bela 
Bu gece fena halde bela 
Fena halde bela 
Başına fena halde bela 
Olayım, tutma beni! 

Sınandı sınandı yeminler 
Salındı kadınlar adamlar 
İçimde günah akıntısı 
Kapıldım çok iyiyim böyle 

Sınandı sınandı yeminler 
Salındı kadınlar adamlar 
Vızıldıyor aşk kırıntısı 
Ama boşver çok iyiyim böyle 
Boşver çok iyiyiz böyle!

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder